Loading ....

Biuletyn Informacji Publicznej (BIP)
został stworzony w celu powszechnego
udostępniania informacji publicznej
w postaci elektronicznej.

Witold Jan Doroszewski urodził się 1 maja 1899 w Moskwie
zmarł 26 stycznia 1976 w Warszawie
Był językoznawcą polskim, profesorem Uniwersytetu
Warszawskiego, członkiem PAN, redaktorem
Słownika języka polskiego

ul. Rozłogi 10
01-310 Warszawa
tel.: (022) 666-53-46
fax: (022) 666-53-41
e-mail: sp363.sekretariat@edu.um.warszawa.pl

Strona główna => SERWIS => Instrukcja obsługi serwisu

Instrukcja korzystania ze strony BIP

Podstawowe elementy strony:

- Menu górne (na górze strony) zawierające linki do

  1. strony głównej
  2. mapy dojazdu
  3. historii szkoły
  4. informacji o patronie oraz
  5. formularza kontaktowego

- Formularz logowania (z prawej strony) do panelu administracyjnego.

- Menu główne (z lewej strony strony) zawierające linki do najważniejszych podstron. W tym menu znajduje się podmenu Serwis. To podmenu składa się z elementów:

  1. Redakcja - informacje o redaktorach strony wraz z danymi kontaktowymi
  2. Wyszukiwarka - Wyszukuje żądaną frazę w tytułach i treści artykułów oraz
  3. Instrukcja obsługi strony - informacje o elementach strony itd
  4. Rejestr zmian - rejestr wszystkich zmian, jakie miały miejsce na stronie

- Treść strony. W tej części będzie się pokazywać właściwa treść strony (artykuły, wyszukiwarka, rejestr zmian itd.)

Artykuły

Każda strona zawierająca artykuł składa się z podstawowych elementów (opisanych na początku), paska nawigacyjnego (na górze artykułu), informacji o artykule (data oraz imię i nazwisko osób tworzących, udostępniających oraz aktualizujących informację zawartą w artykule) oraz rejestr zmian artykułu (na dole strony).

Wyszukiwarka

Strona wyszukiwarki zawiera podstawowe elementy (opisane na początku), pasek nawigacyjny (na górze wyszukiwarki) oraz formularza wyszukującego żądaną frazę.

Formularz wyszukujący składa się z pola w które należy wpisać szukaną frazę oraz przycisku rozpoczynającego wyszukiwanie.

Znalezione wyniki pokażą się pod formularzem wyszukiwania.

Jeżeli wyników jest więcej niż 20, to nad wynikami i pod wynikami pokażą się linki do kolejnych stron z wynikami.

Rejestr zmian

Strona z rejestrem zmian zawiera podstawowe elementy (opisane powyżej), pasek nawigacyjny (na górze wyszukiwarki) oraz formularza wyszukującego zmiany po dacie (od - do).

Formularz wyszukujący zmiany składa się z pól w które należy wpisać zakres dat oraz przycisku rozpoczynającego wyszukiwanie.

Znalezione wyniki pokażą się pod formularzem wyszukiwania.

Jeżeli wyników jest więcej niż 20, to nad wynikami i pod wynikami pokażą się linki do kolejnych stron z wynikami.

 

Pokaż informacje o artykule

http://www.sp363.pl